Första jobbveckan + gym

Första jobbveckan avklarad och den har varit rätt hektisk måste jag säga. Nu jobbade jag ju inte hela veckan, utan tis, tors, fre, men det räckte rätt bra tycker jag så här i början. Denna vecka har jag ons, tors inplanerad men efter det så får vi helt enkelt se vad som händer med tider och sånt.

Tog en sväng till gymmet igår också (antagligen för att jag är så förtjust i mitt jobb, haha?), och först gick det rätt neråt av en anledning. Men efter att jag hämtat mig en stund så ökade jag i stående stångcurls. Bästa citatet kom från Andreas igår:

L: Tycker du att jag kan öka i stångcurls? Tror du att jag kan ta 5 kilo mer?
A: Jaa... Kan du säkert. Testa! Hur mycket tar du nu då?
L: Ja, jag har ju stått och nött på 20 kilo rätt länge nu så jag kanske borde...
A: 20 kg?! Cheesus, det är inte konstigt att du har fått såna muskler då...

Bra att mysteriet över den snabba tillväxten är löst, eller vaddå? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0