Är han inte fin, min adoptivgerbil

 

 


Kommentarer
Postat av: Gerbilus Rex

...så säg!! :D

2011-02-08 @ 07:28:02
Postat av: Niklas

SV: Haha, sedan jag började plugga har jag slutat motionera och bara sprungit på klubbar. Får se hur länge levern håller. Trevlig länk du skickade! Det blev ett bokmärke på den.



Söt gnagare, btw! ;D

2011-02-12 @ 12:12:25
URL: http://outerheaven.blogg.se/
Postat av: Patrick

Oh my, varvade han spelets båda vändor? XD Det är helt sinnessjukt... men likväl imponerande! Det är lite av den kulturkrock som jag dedikerat nästa inlägg åt. För de som är uppväxta med att inte ett skit förklaras känns moderna spel övertydliga, medan de som inte spelat lika mycket och inte ser de, ur spelutvecklarnas synvinkel underförstådda, mönster som kan finnas och då känns allt istället för vagt. Det är få spel som lyckas på ett pedagogiskt vis utveckla och utmana spelarens tänkande. Antingen gör de så att man inte alls FÅR tänka i spel, eller så förväntas man kunna gissa sig till helt random saker :S

2011-02-16 @ 11:50:30
URL: http://paevdali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0