Tomahawk mot Björnrike

Nu är de på väg igen, Tomahawk-gänget. Denna gång utan en kvinnlig hand som kan styra upp saker och ting (dvs Vici). De tre herrarna begav sig mot Vemdalen, destination Björnrike, runt 12-tiden idag och de är förmodligen fortfarande inte framme förrän om ca två timmar eller så. Det är ändå en bit att åka, kanske runt 60 mil. Tyvärr valde jag att stanna hemma (hmm?!) framför att bo i stuga och vandra omkring i fjällen i en hel vecka, men så har jag ju min lilla kompis att ta hand om, samt att jag måste hålla ställningarna här hemma med jobbsök och annat sånt där. Jag kommer att klara mig alldeles utmärkt och det kommer de nog också... får vi iaf hoppas, haha! De kommer hem igen på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0