Meh gu' så trälit

Idag har jag inte haft lust med någonting egentligen. Det lilla jag tagit mig för är att:

1) frosta av frysfacket i kylskåpet (håller fortfarande på!).
2) snabb tur till affären för att proviantera.
3) rastat Tidus på sängen. Igår kröp han in i en kudde och tuggade sönder kuddfodralet inifrån! Efter jag bokstavligt talat fått hälla ut honom så blev han arg på mig och knuffade mig på armen först med båda tassarna, och när han fick tillrättavisning så bet han mig surt i armbågen, så då åkte han in i buren. Tonårstrots beivras i detta hus!
4) småstädat lite. Samt mejlat ams.

I stugan så verkar de iaf ha det rätt bra. Pratade med både Jens och Antoine igår, och allt är bra förutom att Jens har ett sånt hemskt skoskav att vandringen helt blivit inställd i stort sett. Han har tydligen riktigt hemska sår. :S Lägger in ett par bilder som jag lånar av Matthias Nestor, jag tror att det är helt i sin ordning.


Jensa och Antoine, uppe på ett fjäll (© Matthias Nestor)

 

 

Nestor och Antoine vid stugan. Den verkar stor! (© Matthias Nestor)



Kommentarer
Postat av: Mona

Och du säger att det är hamstrar som bits! Lögner! Våra sötnosar här hemma är så fina om än något obstinata... Förutom Aragon då, min finaste sumopacifist! <3

2010-09-23 @ 12:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0