Lördagens

Eftersom fredagen bestod av Antoines födelsedagsfest, så bestod dagen efter av en hemsk bakfylla... Ja, jag skäms faktiskt över att erkänna det. Drack inte mer än vanligt, vilket inte är så extremt mycket egentligen, men blev ändå sämre än jag nånsin varit förut. Med ihållande huvudvärk och en utomjordisk trötthet så masade vi oss till Älvsjö där Jensa hämtade upp oss för en eftermiddag och kväll på Heron City.

Vi började med att äta lite mat på Pizza Hut. Antoine fick presenter bestående av ett rosa ridspö, ridvantar och... en hästbok... och... där började han förstå åt vilket håll det började gå och den minen är något man inte kommer glömma på länge. Han fick en ridlektion. Utöver detta bör man veta att han har smått men efter att han red förra ggn med sina polare, då hästen både satte av i galopp, samt åt buske ömsom varandra. Han är med andra ord ingen hästmänniska.

Sen blev det lite bowling i ett par timmar och sedan avslutades kvällen med att vi gick på bio och såg Predators; en rätt halvkass film kan jag tycka. Filmen var inte det enda som var halvkasst efs det satt 10-15 snorungar en bit ovanför oss som störde något så enormt att biopersonalen var tvungna att avhysa dem. Nödvändigt att lägga 95 spänn var för att bara sitta där i 20 min och babbla kan man tycka. Sen satt det en kärring snett nedanför oss, vars mobil ringde 2 ggr och hon svarade båda ggrna!! Plötsligt uppenbarade det sig för mig varför jag HATAR att gå på bio och varför jag är en misantrop ända in i själen. Men utöver detta så var dagen väldigt trevlig.



Jag drog en strike det första jag gjorde!

 


 

 

 

Antoine var en mästare med klotet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0