Allmäna tankar om människan

Känns som att det var evigheter sen jag skrev i den här bloggen, och det var väl mer än en vecka sen nu. Min hjärna kokar över utav funderingar som jag inte riktigt kan få ner i ord och som heller kanske inte passar så himla utmärkt på bloggen. Grunden till detta är bara: hur är människor fan funtade? Och vad tror folk om mig egentligen? Det är bara en liten fråga som jag har frågat mig själv i flera år nu. Ser jag ut som "hej kom och kör över mig och när du ändå är igång så sparka på mig?". Förlåt, men jag bara undrar. Jag tror att alla kanske har dessa funderingar då och då, men det är helt enkelt inte classy att säga nåt om det. Det är "coolt" att vara tyst om det, spela sval och gå vidare utan att säga något om det. Men jag orkar inte längre. Jag vill sluta älta nu och leva mitt liv som jag alltid velat leva det; lugnt, stillsamt, fredligt, i gemenskap och utan en hemlig agenda (nej, för jag har faktiskt inte det och har aldrig haft).

Aja, nu skrev jag det och nu ska jag gå vidare med mitt liv.


© Linda Holmström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0