Being a sexy witch is so last year

Sitter tentavakt och bloggar samtidigt. Det var kanske bra att minidatorn gjorde sina 77 uppdateringar igår för nu går allt så mycket snabbare och jag har t.o.m. lyckats sparka igång Msn på denna dator. Alla utom en verkar ha dykt upp på tentan iaf, vilket är rätt bra rent statistiskt sett tror jag. Förra gången dök dock precis alla upp. Måste höra till ovanligheterna.

Iaf, en lugn morgon men besvärlig natt. Jag hade svårt att sova, vred och vände på mig och drömde mardrömmar. Inte så himla kul, men jag är pigg ändå. Det var nog dock inte stackars Andreas efs jag vänt mig omkring i sängen hela natten. Jag får laga någon riktigt god mat ikväll för att gottgöra... eller nåt.

Oh, nu kom Eunah och skämde bort mig med lite thé. Goodie good!

Alla mina gamla foton ligger på den här datorn, så jag tänkte passa på att slänga in ett foto från den här tiden förra året.



Being a sexy witch is sooooo last year!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0