Träning och kost

Imorse vaknade jag med en förskräcklig yrsel, somnade om och när jag vaknade igen så var det ännu värre. Jag behövde inte ens vända på huvudet för att det skulle slå till och snurra. Nu har det väl gått över litegrann, men jag känner mig fortfarande degig i huvudet. Konstigt, undrar vad det egentligen beror på.

Gårdagen spenderades på gymmet. Blev besviken på hur smalfet jag blivit sen sist och hur lite jag orkade! För 2 mån sen så tog jag 110 i benpress, men nu tar jag bara 80. 30 i rodd tog jag, medan jag tog 40 förut. Det enda jag ökat i är i min magträning, då jag tar 27.5 ist för 22.5. Men helt klart, jag måste få in en regelbundenhet och det är därför som jag har bestämt mig för att gå på gymmet varje torsdag nu utöver mina springturer. Less wine and candy there is.

 


Kommentarer
Postat av: LL Cool A

That's the spirit girl, I lead you all the way! :)

2010-10-01 @ 23:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0