Today

Snart ska jag pälsa på mig de varmaste kläderna jag har och bege mig ut till bussen mot Salem. Som tur är så bor man ju precis bredvid hållplatsen och behöver inte gå mer än några meter egentligen. Kvällsmaten ska inhandlas och jag har väl egentligen ingen direkt idé om vad vi ska hitta på. Om det inte hade blivit så sent idag så skulle jag ju kunnat laga pizza, men det känns som att det kommer att ta en evighet innan det blir klart... Allt tar väl iofs en evighet innan det är klart efs vi inte lär vara hemma förrän vid kl 20 eller nåt. Jobbigt med sådana här dagar då allt blir så förskjutet.


Jag hade Tidus ute på sängen idag och han verkar vara lite snuvig, så nu har jag tänt en extralampa som lyser in i buren och ger lite extra värme. Hoppas att han blir bra snart. Dock så verkade han inte alls speciellt krasslig, då han sprang runt och retade gallfeber på mig.


Lilla råttan i stora världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0