Link's Crossbow Training

Så heter spelet som jag lånade av Peppe igår och ska jag vara ärlig så har jag nog inte ens hört talas om det. Först insisterade jag på att han menade "Twilight Princess", men så plockade han fram både Zappern och spelet och då blev jag ännu mer konfunderad.

Tydligen var det menat att spelet från början skulle varit en del utav "Twilight Princess" men ratades och det blev istället ett helt fristående spel. Det kommer att bli väldigt intressant att se hur det här går efter att man har kopplat ihop wii-kontrollerna med detta k-pistliknande otyg som ska föreställa ett armborst (?), då slutresultatet ska se ut såhär:


Själv får jag grava Duck Hunt-vibbar av det, men vi får se... Någon därute som testat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0