I'm a sucker for...

Jag har en sak att erkänna. Jag är en hemlig sucker för ANTM, dvs American Next Top Model. Förmodligen är jag den enda i min ålder som har sett hela 13 säsonger både på TV och via Youtube. Så sent som igår så avslutade jag Season 13 och var mycket nöjd med att min personliga favorit vann. Breakar inte vem det var efs kanske någon som inte sett det än råkar slinka in på min blogg, och det är ju inte kul att spoilera nåt sånt totalt. Dessutom ingen aning om det ens har sänts i Sverige än.

Inget annat än den amerikanska varianten är det som gäller heller, även om jag inte är så vrålförtjust i Tyra Banks utspel emellanåt... Jag har inga hemliga modelldrömmar, däremot fascineras jag av bilderna och hur svårt det verkar vara att få till ett bra foto egentligen. Visst, med retuschering kan man göra mycket, men grundbilden betyder egentligen allt. Nu har jag påbörjat Season 14 och där är det visst någon plus size-modell med också. Ska bli spännande att se hur det går för henne, men än så länge har jag ingen favorit.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

haft en bra helg ?



Tävla och vinn RevitaLash som ger dig längre och starkare ögonfransar, klicka in på :



http://moonzanna.se/2010/september/tavling-vinn-fransnaringen-revitalash.html#comment



2010-10-03 @ 20:30:13
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0