Gul&Blå-jeans

Jag hade tänkt mig att redigera lite fina höstbilder jag har tagit, men tyvärr så kom jag på att min kamera precis har åkt iväg för att rida häst. Japp, ni hörde rätt. Antoine ska rida häst med Helen, Vici, Sofie och Jensa. Den som jag minst kan tänka mig på en hästrygg är nog Jensa, haha, men det ska nog gå bra. Själv ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, skriva ett par ansökningar och städa upp lite.

Fick i veckan en hel kasse med utrensade kläder från en tjej som har samma storlek som jag, och snygga kläder var det ju också! Tre jeans från Gul&Blå, två klänningar, en kavaj och ett par skor från Nike. Perfekt! Trodde aldrig att jag skulle få på mig de där smala jeansen, men senaste veckornas träning måste ha gett resultat, eller det HAR gett resultat. Från 73cm i midjan till 65cm på tre veckor, samt minus 1½ kilo, samt att min styrka ökat markant. Kul att se att det händer nåt när man tränar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0