Fotolaboration

 

Är det något som jag gillar är det att ta bilder på mig själv. Tadaaaah, vilken surprise säger nog de flesta i min närhet. Bortser man från egocentrism och självgodhet så kan man väl lite krasst säga att det är väl bara jag som ställer upp på mina egendomliga laborationer, och har man ingen annan i närheten så tar man det man har; dvs sig själv.

Kom på att det kunde vara härligt med någon bild som andas lite äldre tider, därför har jag suttit och mixtrat en stund nu och kommit fram till en rätt okej bild. Kunde dock ha haft en lite godare min känner jag såhär i efterhand.

Inte jättenöjd, men det kanske blir bättre. Ett tips till mig själv är att vända ansiktet lite åt sidan nästa gång så att biden inte ser helt platt och död ut.


Kommentarer
Postat av: Mårrfäjus

Vackra donna...kanske är denna bild vad jag föreställer mig Bijou Blanc se ut på den elektroniska singeln? :)

2010-10-19 @ 19:28:44
Postat av: Erika Edewien

Supersnygg bild Linda!

2010-10-20 @ 09:30:17
URL: http://edewien.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack ska ni ha, vad glad jag blir! :)

2010-10-20 @ 11:06:00
URL: http://yvlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0