Ny träningsblogg

Äntligen har vi kommit överens vad vi tillsammans ska starta en blogg om efter att ha haft det i bakhuvudet i flera år nu: träningsblogg! Först spånade vi om vi skulle starta någon seriösare filisofiblogg eller nåt liknande, men det kändes aldrig riktigt relevant eller inspirerande, men efter att jag börjat träna på allvar senaste månaden egentligen, så kändes det som en riktigt bra idé att starta en träningsblogg på en träningssajt efs vi ändå spenderar relativt mycket tid på gymmet.

Så varsågoda, en träningsblogg a'la Linda och Andreas: We are the beautiful people

Jag är lite bedrövad att behöva säga detta, men från och med nu lägger jag ner Inkigayo, bloggen om koreansk populärkultur. Det kommer istället att vara en kategori under denna blogg eftersom jag inte har tid att driva fler bloggar än två egentligen. Läs gärna denna vardagsblogg (Yvlima) OCH We are the beautiful people.


Krameli-kram!


Jobbigt lr? ;)


Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt!

2010-11-15 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0