Gymkort - check!

Nu har jag äntligen mitt årsgymkort i handen och ska börja träna "på riktigt". Det bästa med ett Medleykort är att man får gymma, bada och gruppträna. Ska se till att skriva upp mig på nån gruppträning vid tillfälle, samt att jag absolut ska ta mig iväg och simma emellanåt. Det ska bli SÅ kul och något som jag sett fram emot egentligen i flera år, att ha ett gymkort. Det allra bästa är att jag emellanåt kan åka och träna med "svärfar" och hans gäng, så slipper jag inte bekymra mig om bussar och sånt när det blir riktigt svinkallt ute.

I och med detta känner jag att jag måste rikta ett stort tack till min PT och tillika fantastiska man som faktiskt betalar kortet åt mig. Tack du bästaste! <3


"Eyyy, izz dat sick guy!" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0