Dagens mat

How lovely indeed...



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser väääldigt gott ut!

2010-11-19 @ 13:28:21
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Emelie

Förlåt för att jag inte svarat på evigheter (jag är så dålig på detta, men det vet ju du vid det här lagret). Haha, du skrev så bra om anledningen till varför man har sig själv som modell i bloggen och på bilder överlag, och det är ju som du säger! För det är då man får det som man tänkt i huvudet! Och det är lättare att använda photoshop på sig själv ;)



Och NEJ NEJ NEJ, självklart tycker jag inte att du snor "min idé" genom att göra en bildportfolio! Tycker bara att det är kul att man faktiskt kan inspirera! Plus att det låter som en strålande idé :)



Haha, jag minns inte heller när vi började skriva! Men visst var det ett bra tag sedan ^^ Tycker din presentation av dig var fin! Nog för att det var saker som jag redan visste, men iaf ;)



Haha japp! Det är Calle som kör headbangen! Men jag tror han räckte sig efter lite sprit på golvet, men jag är inte säker ^^



Jag förstår att secondhand ställena i Stockholm ofta är utplockade... Mer folk, störe behov, större efterfrågan :P Men jag brukar leta på lite små loppisar längst med vägen eller i villa områden. Mest blir det dock Myrorna, alla olika Erikshjälpar och liknande. Sen får man bara ruska om i lådorna!

Men just mitt fynd var bara REN TUR! Precis när jag kommer in där håller kassörskan på att sätta 10 kronors lappar på mycket av kläderna, så det var bara att börja roffa åt sig :)



Ha en kanonfin helg Linda!

Den största utav kramar från ett blåsigt Jönköping!

2010-11-19 @ 13:37:40
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: MS CHANNEL BLACK

Åhh, har precis ätit, men vattnas fan i munnen på mig nu =)

2010-11-20 @ 13:25:57
URL: http://channelblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0