Reflections de mi vida

Sagt och gjort, igår åkte jag och mötte upp Anna i Älvsjö för en lunch. Sen fortsatte jag inåt stan några timmar senare för att roa mig själv lite. Blev ju knappast speciellt road av det kalla vädret, jag höll på att förfrysa när jag gick mellan affärerna och kikade. Dessutom kände jag ingen större inspiration och shoppa kan man ju inte göra varje dag heller för den delen.

När jag kom utanför Åhléns och H&M så kom en kille och en tjej i 25-årsåldern fram till mig och frågade om jag ville vara med på bild för någon foto/modeblogg. De var ute efter inspiration sa de, men jag tackade vänligt nej, men pratade lite med dem en kort stund iaf. Jag är inte mycket för sånt där. Var väl min hatt de tyckte var stylish eller nåt, haha. Kollade lite på Skopunkten och de hade lite rea, men likväl svårt att bestämma mig för köp eller inte. Gah, jag borde ha ett extrajobb så att jag kunde shoppa jämt med gott samvete.

Eftermiddagen avslutades på Caffé på Centralen, där jag sippade på ett glas rött och reflekterade över allt som varit och allt som kommer att bli. Det känns helt enkelt bra att leva.

Och idag ska jag och Ida gå på stan en sväng. Blir väl lite småskalig shopping och så en lunch antar jag. Iaf, det ska bli mycket trevligt.


Kommentarer
Postat av: Larne

En bild i en modeblogg o du tackar nej... knasa!

2010-03-05 @ 09:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0