Löpning 6.7

Där ser man, nu ökade jag till 6.7 km, och denna gång stannade jag inte en enda gång dessutom. Tog mig lite över 40 min att springa, och då fick jag ta det lugnt på många ställen efs det var lite halt. Hade ju sån ork att jag inte kunde nöja mig med "bara" 4.6 km den här ggn. Sen har jag även gjort lite armhävningar på det, så det kändes ju bra. Nu blev jag dock kanontrött, men ska gå och duscha, sen äta och sen börjar det bli dags att dra sig åt Huddingehållet och möta upp finevännen när han slutat på sitt jobb.

Kommentarer
Postat av: A-T

Herreguuuud vad du är duktig!! Själv har man varit sjuk i tre veckor och tycker det är en prestation att släpa sig 200 m till busshållplatsen! (det är sant, idag var jag helt matt när jag kom fram) Så vad lär vi oss av detta ---> undvik att få en förkylning/halsinfektion. Nu börjar återuppbyggnaden av stackars kroppen, du inspirerar mig! ;-) Kramar!!

2010-03-15 @ 19:39:42
Postat av: Linda

Men stackars! Härligt att jag kan inspirera iaf, haha. Jag känner att det är dags att ta tag i träningen på allvar nu iaf. Kram!!

2010-03-16 @ 18:35:42
URL: http://yvlima.blogg.se/
Postat av: A-T

Jag har alltid storslagna planer när det kommer till joggningen varje år, har hittat ett riktigt bra community där man kan lägga in sin jogg-dagbok och mäta rundor och sånt. Har du inte sett den är det ett hett tips!!! --> www.jogg.se



Hoppas dagen varit bra!

2010-03-17 @ 16:31:27
Postat av: Linda

Oj, nej, det har jag inte besökt! Låter som ett grymt hett tips. Jag har alltid gjort en egen löparlista i Word, men nu ska jag kolla in den här sidan. Tack så himla mycket för tipset vännen! :) Kram!!

2010-03-18 @ 09:34:04
URL: http://yvlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0