Löpning 4.6

Nu ökar vi med någon kilometer sen sist och hör och häpna, det gick grymt bra. Sprang på lite dryga 28 min, en helt ok tid för att vara halt på sina ställen och att jag är lite smått otränad. Jag kände mig i rätt skaplig form trots allt. I know I can do it better! Iaf, när jag kom hem så kände jag mig föga tillfredsställd med längden på springturen, jag kunde pressat och sprungit lite längre. Sen att det är soligt och härligt gör ju inte saken sämre. Men vad det är dags för är helt enkelt att köpa nya löparskor. Jag borde skämmas som har sprungit i samma gamla skor i över två år nu. Så när CSN kommer nästa gång så blir det jag som åker in till stan och väljer ut ett par nya dojor och därmed basta.


Btw! Hittade mitt resultat från Hässelbyloppet 2008:
"497. Linda Holmström, -81, Hässelby, 59:06"

Plats 497 av 799 är rätt bra för att vara otränad ändå, och under timmen var ju en bra tid! Jag borde anmäla mig i år och banka skiten ur den tiden, helt enkelt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0