In a brief moment


Kommentarer
Postat av: elin's smycken

Åh tack :) ja det är lite pill, men inte så svårt som folk tror faktiskt :D

2010-06-10 @ 12:55:07
URL: http://elinssmycken.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken vacker bild! Den fick du till bra! Känns väldigt spontan och härlig!



Och tack för din jätte långa kommentar! Jag älskar kommentarer som man lagt ner tid på och verkligen visar att man tycker om något som skrivits eller visats. Så jag älskade din läsning helt enkelt :)



Älskar historien om dig och din fästman. Är intressant att gå från bästa vänner till i ett förhållande. (Genomgår något liknande för tillfället) Tycker det är så svårt när man står där vid gränsen "bästa vän" och "kärlek". Hur gjorde du? :)



Det är fullt förståeligt Linda. Man kan inte berätta om ALLT i bloggen. Vissa saker måste man hålla för sig själv, men visst, det påverkar ju hur man uppdaterar, och vad man uppdaterar med.



Vad kul :D Ser fram emot dina outfits bilder och sessioner :D Spännande!



Beträffande era nya låtar så gillar jag det! :D Jag lyssnar gärna in mig på gammal rock och liknande, men kan lätt falla in på det elektriska hållet. Och det ni gör är riktigt bra! Keep it up! :D



Nu blev mitt också vääääldigt långt! Hoppas du inte misstycker ^^ Kram från de varma skogarna i Småland!

Ser fram emot ditt svar!

2010-06-18 @ 11:41:40
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0