Goodnight, lovers!

Ett sista nattinlägg som skrivs när bjoernen sover i sängen här bredvid, gräsallergisk som få. Notering senaste tiden eller så: människan som varelse är bra konstig. Jag har försökt blogga om det förut men aldrig lyckats få fram nåt som låter vettigt. Idag mådde jag dåligt för att jag inte förstår mig på min egen omgivning, hur människor fungerar eller vad som kan åtgärdas. En springtur på 1 mil fick råda bot på mina bekymmer och det lindrade för stunden. Det verkar som att det bara ploppar upp fler och fler konstigheter från en massa håll.

Ny dag imorgon och nya tag framöver! Hwait'ing!




Kommentarer
Postat av: Sigismund Freund

vardagsmänniskans vansinne är mitt ständiga analysobjekt och förfall. Snart kan bara ett yttre hot likt "war of the worlds" rädda mänskligheten! tills dess, tack för alla dina insiktsfulla tankar du utbyter med mig varje dag! :)

2010-06-24 @ 09:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0