We're fearless when we're young

Här är min mäster, min idol, min bäste vän, partner in crime, själis och personlige tränare (och jag på bild nr 2). Att träna med honom är något av det mest inspirerande och häftigaste i mitt liv. Om han inte vore man och jag kvinna så skulle jag lätt tävla med honom i styrka, men nu kommer det aldrig att vara fysiskt möjligt någonsin. I just have to face it, jag är en liten fjäderlätt fjällälva från Norden och han är en muskulös latinobrunbjörn.

Jag tycker nog att vi är väldigt snygga på vårt egna olika sätt, och vilka muskler jag har fått sen! Jag kommer att fortsätta träna sporadiskt, men när jag fått råd ska jag investera i ett gymkort på riktigt. Jag tar redan 110 kilo i benpress och är en bra bit på vägen till att bli mycket starkare. I kombination med regelbunden löpträning kommer jag att bli ostoppbar! Lite rätt kost på det och mindre alkohol (är detta möjligt för en vinälskare?). Jag ser till och med fram emot att fylla 30 om ca 1½ år, för jag kommer att vara i min finaste form då. Vi har alla förutsättningar i världen. We're fearless when we're young!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0