Lördagens

Igår åkte jag och Antoine in till stan för att vidare bege oss upp till Brunnsviken för lite bad och sol. Väl där stod det ganska snart klart att vi aldrig skulle hitta en plätt att vara på. För mycket folk helt enkelt. Så då tog vi det djärva beslutet att ringa upp Anna och fråga om hon hade lust att hänga med till Maltesholmsbadet i Hässelby istället. Praktiskt efs hon nyligen flyttat ut dit och bor faktiskt nära stranden, precis i närheten av där jag bodde hos Niklas förut.

Sagt och gjort, vi kom till Anna och gick husesyn. Mycket fin lägenhet måste jag säga! Totalrenoverad rakt igenom och speciellt köket föll mig i smaken. Så där har du gjort ett kap, Anna! En stund senare drog vi oss neråt stranden och solade. Vi badade även ett par ggr innan vi gav oss hemåt Anna igen och tog en pizza nere på Hässelby Wärdshus innan jag och Antoine påbörjade vår långa färd hemåt till söder om söderort igen.

Idag har jag precis tagit en liten 3 km löprunda för att värma upp lite. Enormt hett och kvavt ute, så jag tycker det nästan räcker att ta kortare distanser. Knappast läge för en mil just nu! Ska fixa till mig, duscha och fixa med tvättten, så bär det av inåt stan sen. Min man väckte mig imorse och sa att han ville köpa en sommarpresent till mig, så det blir att gå på stan en sväng först. <3 Sen kanske det bär iväg utåt Millesgården. Enormt spännande!



Det blev ett jädra röj när Antoine hittade Annas mandolin banjo, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0