Thank you Mario, but our princess is in another castle

Jag är en sån enorm sucker för sånt här. Prinsar, prinsessor, arkitektur och slott. Allt i ett! Jag vill ha hela sagan  och historien serverad framför mig.

Enormt roligt att mina föräldrar ville åka och titta på Drottningholms slott, och mycket nöjda var de efteråt också. Mamma shoppade loss rejält i slottsbutiken också. Det blev både vykort på slottet och kronprinsessparet, en tiara till Joppe och varsin rojalistmugg till Mamma och mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så himla mycket för alla dina fina kommentarer. Blir lika glad varje gång! Och jätte roligt att läsa din långa kommentar om kärlek... Så fint att ni hittade varandra... Är så glad för din skull :)! Och du har så rätt i allt du skriver, man måste våga för att vinna. Utan det så kommer man ju ingenstans!



(har givetvis gått med i er facebook grupp ;) )



Du har tagit så himla fina bilder!!!!!! den här var jätte vacker, men framförallt den förra bilden med solen och det ståtliga huset. Riktigt snyggt fångat!



Massa kramar från skooogen!

2010-07-15 @ 17:23:27
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0