En dag på spa

Igår åkte jag och Antoine in till Selma City Spa+ på Clarion Hotel vid Norra Bantorget för en eftermiddag av rekreation och nedvarvning. Selma City Spa+ ligger på plan 8 och man har utsikt över Stockholms takåsar och Norra Bantorget. Det finns gym, bastu, pool, möjligheter till olika behandlingar, samt en cafeteria. Antoine fick ju ett presentkort på Live-it utav sin släkt på Ekerö när han fyllde 30, som han inte använt ännu. Därav Spabesöket igår. Bäst att passa på innan det går ut.

Först när vi kom dit så checkade vi in, fick badrock, handduk och tofflor. Vi bytte om och sen gick vi ut till poolen. Det enda som var lite jobbigt var att det blåste kallt något så förskräckligt, men poolen var åtminstone varm. Hela 31 grader kunde de skryta med. Sedan gick vi in och satte oss i bastun och så varvade vi pool med bastu några ggr innan vi gick och tog oss en lunch. Eftermiddagen gick väldigt fort och vi var båda väldigt nöjda med dagen, som avslutades hemma med en Pibimbap till middag och filmen Ong Bak 2.

Selma City Spa+ är någonting jag verkligen rekommenderar. Det är alldeles lagom stort, inte överdrivet lyxigt (om man nu inte gillar det, vilket jag inte gör), personalen är trevlig och priserna överkomliga.

Tack för att jag fick följa med dig på spa, brunisvän! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym plastpappa till tonårssäl

Det var en riktig höjdare men Sälis var inte speciellt glad när vi kom hem...låg med labbarna på skrivbordet och rökte på så hemmet såg ut som en jazzbar från 50-talet. Inser att jag får gå med i familjeterapi för familjer med tonårssälar...kanske kontakta soc-säl-ialen för stödsamtal...

2010-07-31 @ 19:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0