Träning för första ggn på ett tag

Idag var jag på gymmet och tränade med min personlige gymcoach och gubbarna. Blev crosstrainer i 20 minuter och sen testade jag marklyft. Tog iaf 50 kg. Svårare än det verkar, men det gäller att ha teknik. Sen blev det lite hantlar. Fortfarande uppe i varv, men snart slår väl tröttheten till totalt.

Ska snart ut i kylan i några minuter och knata över till Antonssons för lite lån av skrivare samt för en välbehövlig kaffe. Bäst att ladda på med koffein inför tentaläsning. Tenta på lördag nämligen!




Se där, jag sitter på väggen numera också



Kommentarer
Postat av: Mona

Är det toastolen du draperat så snyggt? ;P har du kollat in min nya blogg btw? Jag är lite kommentartörstig nämligen! :D

2010-01-06 @ 12:44:37
URL: http://monasmatkrig.blogg.se/
Postat av: Linda

Toastolen?! Va fan är det för kommentar Mona, hahaha!! :D

2010-01-06 @ 16:53:06
Postat av: Mona

Det ser så ut!! HAha!



Och visst kan jag flytta in, men jag är dyr i drift, och jag kommer med pojkvän, 2 katter och 10 hamstrar ;P



btw, är blogglovin' bra? lite sugen...

2010-01-06 @ 16:59:33
URL: http://monasmatkrig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0