Rörigt

I ärlighetens namn har jag inte mycket spännande att blogga om just nu. Hoppas att alla har överseende med en kommande tentaperiod och att januari är en svår månad rent ekonomiskt. Förhoppningvis kommer denna kris att lösa sig inom en snar framtid, och då kommer jag kunna bli lite mer social också har jag tänkt.

Kylan gör ju att man stänger in sig och inte kan göra så himla mycket heller. Som tur är så har vi ju iaf snön som lyser upp det vackra vinterlandskapet.

Jag har tentapluggat i några timmar nu och känner att jag kommer iaf en liten vart. Men det är helt klart mycket kvar att ta itu med. Tenta på lördag alltså. Sen blir det nog eventuellt en dag på stan med min lilla vän Ella (Mimmis kompis), som jag tänkte kunde vara kul att spendera en dag på stan med medan vi båda är lediga. Lördag efter tentan eller söndan there is. Kanske man kan hitta nåt på Mango då, där jag har presentkort på 500:- som jag fick av Antoine <3 i födelsedagspresent.



Sen vill jag dedikera detta inlägg till min bäste vän, partner in crime, livskamrat, själis loco, brunbjörnsvän, love for life, vandrade uppslagsverk och gyminstruktör Andreas Antonius Aurelius Atreyu Antonsson. Det finns inga ord... Du är bäst helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Andreas Brunbjörn Antonsson

Det finns ingen som du Linda och jag verkligen älskar dig av hela mitt hjärta, tack för att du är förstående, har tålamod och ett hjärta av guld <3 <3 <3

2010-01-06 @ 18:09:35
Postat av: Mona

Ni är ju så gulliga att jag tror jag dör :D

2010-01-07 @ 17:45:28
URL: http://monasmatkrig.blogg.se/
Postat av: Linda

Brunbjörn: ... <3!

Mona: Visst är vi, haha? ;)

2010-01-07 @ 19:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0