Filmkväll

Igår lyckades jag lämna in hemtentan. Resultatet kommer om ett par veckor fick jag veta. Väntar med spänning på om jag blivit godkänd eller ej. Det vore ju inte roligt om jag får göra om det.

Sen fick vi sällskap här på kvällen i form av Antoines kompis Jens. Vi åt Pibimbap och såg på film, den koreanska varianten av Braveheart, nämligen Musa - en film jag köpte för 2½ år sen men inte sett ännu. Nu fick stackars Jens och Antoine uthärda 2½ timme av slagsmål varierat med intima pratstunder krigarna emellan... Den var med andra ord inte speciellt jättebra, men skratten haglade iaf, kanske av ren tristess.

Idag bär det inåt stan en sväng för att intaga lunch på ett tehus. Ska bli trevligt.


Mums! ...Notera hunden som stirrar på Jens.

Kommentarer
Postat av: Larne

Hunden är verkligen... läskig... haha

2010-01-18 @ 11:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0