Universidad

Så. Nu har Sociologin dragit igång med full fart. Både gårdagen och dagen spenderades inne på universitetet och det verkar faktiskt vara ett väldigt roligt ämne. Imorgon och på torsdag är vi lediga, men måste ta tag i diverse skolrelaterade saker, samt att Antoines föräldrar kommer över på middag imorgon. Det ska bakas, det ska lagas det ska fixas. Sen på torsdag ska det pluggas och fixas med diverse saker. På fredag är det seminarie.

OCH! Jag fick godkänt på omtentan jag gjorde i DK3 1800-talet på Idéhistorian! Ett D lyckades jag få till dessutom. Himla bra gjort av mig tycker jag. Speciellt med tanke på att jag trodde att jag inte skulle klara det alls. Så grattis till mig, haha! Och största tack och smällkyss till Antoine som genom att vara ett vandrande uppslagsverk och stöd alltid hjälper mig med pluggandet. Smartebjörn! <3


Happy Happy!!




My home boy in da hood

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till din klarade tenta!!

2010-01-20 @ 07:29:46
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Carro

SV: Ja, efter att jag väntat på den ett år! :)

2010-01-20 @ 17:05:16
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0