Today

Hade tenta i lördags och får väl se hur det gick med den. jag ställer mig inte speciellt optimistisk till resultatet, men får väl försöka härda ut lite. Just nu inne i en hemtentaperiod, där först och främst etnologin behandlas mån-fre. Sen är det registrering på sociologin på fredag kl 9 och sen idéhistorialektion 10-12, utlämning av ny hemtenta som ska vara klar dagen efter. Hårt liv med andra ord... Men ibland måste man slita lite!

Sen är jag jädrigt konfunderad över vad min kropp håller på med, som börjar expandera både här och där, haha. Kanske lite mycket muffins på sistone, fast när det sätter sig på blott ett angenämt ställe? Aja... Hoppas på vår snart så man kan ut och springa, och det har ju faktiskt vänt åt rätt håll även om det är ett tag kvar till det blir varmare.

Flempan en sväng idag och sen tillbaka till Antoine för skrivandet av tenta. Ska se om Malin överlevt jul och nyår, hon kom ju tillbaka för några dagar sen.



Kommentarer
Postat av: CHRJ

godmorgon! :)

2010-01-14 @ 08:44:32
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0