Anne G in da house

Nu har bloggen legat i dvala ett tag pga lite väl mycket saker som hänt kring skolan. Allt slit börjar iaf att ge utdelning. Jag fick ju först och främst godkänt på salstentan jag gjorde 9/1 och igår fick jag beskedet att jag även var godkänt på hemtentan i Idéhistorian jag skickade in. Nu är det bara en delkurs jag inte är godkänd på i Idéhistorian, sen är Idéhistoria I klar faktiskt och det känns skönt. Nu inväntar jag resultat från etnologiska avdelningen också.

Det gick mindre bra på essän som jag, Antoine, Lena och Sozi skrev. Utan nån tillstymmelse till självbevarelsedrift så trodde alla utom Andreas att vi skulle bli godkända. Givetvis fick han rätt, vi fick komplettera, något som jag inte hade väntat mig. Så surt att bli dissad på en sketen essä när både Antoine och jag fick goda betyg på våra kandidatuppsatser som vi lagt fram i andra ämnen. Well, what can I say, it was TOO simple for us that it became too hard?

Igår var Anee G hos Antoine och spelade in lite beats. Som vanligt när olika musikintressen möts så sker det konstiga musikfusioner...


Anne G och Jimi Hendrix


Jag och Anne G jammar loss


The crazy guitarist from Deux Bijou Noir

Kommentarer
Postat av: Carro

SV: Japp, me too.....blääääääää

2010-02-02 @ 18:33:25
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0