Pics från Alla <3 dag

Lite smådålig uppdatering här om jag ska vara ärlig, men det får helt enkelt bli bättring på detta. Jag har ju inte ens lagt upp några bilder från Alla <3 dag, så jag gör det här och nu, sisådär en vecka efter.


Antoine fick en skelanimal av mig efter vi varit på SciFibokhandeln. Jack Rabbit heter den.



Jag hittade en fet trädgren mitt inne i stan och hyllade Anne G's nya låt
Mother Nature. Passande med leopardtajts till detta.



Spaning på människor i rulltrappan



Stockholm i mitt hjärta. Stockholm är vår stad.



Oh, the beauty!



Självklart en mjöd på Sjätte Tunnan!



Jätteglad!



Ännu gladare, hah! :P



Och slutdestinationen på krogrundan.



Så, från oss alla, till er alla, en riktigt... ... Ja just det... Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0