Phasion life with flamboyant blog

Jag har egentligen inget speciellt att skriva just nu, så jag slänger in ett par bilder istället.

Leopardtajts fr Gina Tricot och Musikantjacka från H&M.
Miniklänning fr KappAhls barnavdelning, hatt fr H&M Herravdelning.
Tyvärr var musikantjackan lite för stor, men det fanns ingen i storlek 34,
så jag fick ta storlek 36 istället (har de gjort storlekarna större? Det känns
så efs jag aldrig har haft st 34 förut och nu måste ha det hela tiden)


Nya kavajen/jackan som jag köpte på Lindex passar till allt.
Ett bra köp! (Hatten fick Antoine av mig som Alla <3 dag-present)

Det enda som jag känner fattas i min garderob just nu är ett par mörka jeans och ett par snygga vårsneakers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0