Påfyllning at last!

Så äntligen kom CSN så att jag kunde börja betala både mina räkningar, betala tillbaka ett litet lån till min mor och så kunde jag köpa mat utan att behöva få ångest när man unnar sig nåt utöver blodpudding (Nu åker förresten resterande blodpuddingen ut genom fönstret, no fucking mercy!). Nu har jag även fyllt på min mobil så att jag har råd att ringa emellanåt också.

Sen självklart så var jag ju tvungen att göra ett liten shoppingräd när jag ändå var igång. Så typiskt mig så det finns inte... Jag som bara skulle köpa tvättpåsar till BH. Voilá, en kavaj/jacka i ett snyggt snitt. Inhandlad på Lindex.



Kommentarer
Postat av: Carro

SV: Ja, så kände jag mig hela dagen igår oxå.

2010-02-10 @ 20:46:55
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: [<3]

Ibland när jag ser på kvinnan ser jag skönhet som sträcker sig bortom min begreppsvärld. Dock är hon så kosmiskt mycket mer oändlig i sin totala tvättisbeskaffenhet vilket jag erfar varje ögonblick. Jag beundrar hennes själ som omsluter min i ömhet, kärlek och respekt. Led mig i din gudomlighet och tack för att du finns du fina <3 <3 <3

2010-02-10 @ 23:56:22
Postat av: Lovisa

SV: Tack så hemskt mycket :)

2010-02-11 @ 18:56:54
URL: http://francesbean.webblogg.se/
Postat av: Linda

[<3] - perfekte mannen. Jag författar min teologi blott för din skull.

2010-02-12 @ 14:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0