Funderingar

När jag ibland sitter i min ensamhet så är det oundvikligt att vissa saker kommer över mig, det kan jag inte ändra på. Och egentligen är det väl ingenting mer än det, men ibland känns det som att man måste undantrycka vissa känslor för att man som tjej alltid ska vara glad, duktig och ordentligt. "Du som alltid är så glad, vad har du att vara ledsen för?" är något som jag har hört i många år, men ibland måste man bara tillåtas och tillåta sig själv främst att vara ledsen, grubbla och undra. Hur ska man annars kunna gå vidare och vara glad om man aldrig får ta itu med vissa saker?


Hittade denna och ser med glädje tillbaka på sommaren! :)


Kommentarer
Postat av: A-T

Jag håller med, man måste definitivt analysera och ta tag i de saker man går och funderar på eller saker som har hänt som man tycker är jobbiga. Annars kommer de fort tillbaka och biter en i rumpan när man minst anar det!



Hoppas helgen blir jättebra, stor kram från Götet!

2010-02-26 @ 17:26:17
Postat av: Carro

Jag håller oxå med om detta. Jag känner så varje dag, ska det verkligen behöva vara så?



Ja, pizzan blev jättegod.

2010-02-26 @ 18:39:01
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: Ja, det känns bra att det är fler som känner såhär. Det behöver ju aldrig vara allvarliga saker man tänker på heller, bara man får processa lite ifred. Kram på er båda! :)

2010-02-27 @ 10:15:46
URL: http://yvlima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0