Julshopping

En bra dag för lite julshopping idag! Jag hade inte handlat en julklapp än så länge och jag har inte ens skickat några julkort, vilket stressar mig enormt mycket. Förlåt alla ni som inte fått er något julkort, jag har inte glömt någon, det har bara blivit lite mycket på sistone.

Hittade två julklappar till Andreas, en till svågern, en till svägerskan och en till Andreas systerdotter. Bara hans föräldrar och min andra svägerska att inhandla till då. Sen får jag slänga ihop lite julgott att ge till släkten ute på Ekerö. Hade gärna köpt julklappar till alla dem också, men min ekonomi tillåter inte helt enkelt.


Andreas och hans bror förra julafton. O helga natt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0