Ljuvliga under

Idag tog jag en tripp till Gamla Stan för ett inköp av exklusiva underkläder på Gustaf Mellbin, eftersom jag fick ett presentkort i födelsedagspresent. Eftersom jag har enormt svårt att hitta BH:ar i vanliga underklädesaffärer så hade min käre vän/sambo/loco bestämt att jag äntligen skulle kunna hitta nåt under. Bestämd styrde jag kosan dit. Och gissa om de hade BH:ar? Jag fick mina mått uttagna så att jag fick rätt storlek och expediten tog sedan in minst 15 olika BH:ar som jag testade. Det hade aldrig suttit så bra som i den där butiken, det kan jag lova er! Mitt i allt vimmel så frågar jag: "Vad är det för storlek?" och då svarar hon: ...

"60 E"

Ja... Det är alldeles rätt. 60 E innehar jag. Helt galet. Jag har gått omkring med 70D och 70DD hur länge som helst bara för att jag inte riktigt har fattat. Visst har jag tyckt att det har känts väldigt stort emellanåt, men hur vanligt är det inte att man som kvinna har fel BH-storlek egentligen? 80% har jag iaf hört. Jag rekommenderar alla tjejer ett besök på Gustaf Mellbin.

Dessa under kom jag iaf hem med och är mycket nöjd:


Freya, Deco


Audelle, Fiore



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0