Hos Nestors

För ett par veckor sen var vi hos Nestors ute i Vendelsö och hälsade på för att Vici hade fyllt år. Vi skramlade alla ihop till en Wii-fit samt en träningstopp från Röhnisch till henne. Bara några dagar innan hade ju jag fyllt år, så jag fick också en present!


Glad! (fick ett fotbad med bubbelmassage)

 

 

Rock Band-Jensa

 

 

Vici prövar vingarna på sitt nya Wii-fit

 

 

Herr Nestor utbringar ett halvtorrt skål och Jensa ser frågande ut. (Som anekdot

kan jag berätta för alla oinvigda att jag har haft Nestors moster som klassföreståndare

i klass 1-3 som liten, i Valdemarsvik. Världen är liten indeed!)


 

Sen ströp Vici Andreas. Missnöjd med presenten?

 

 

Sen brände hon honom lite

 

 

Sen gav han igen med ketchupflaskan, haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0