Andreas nobelmiddagsorgie

Varje år när Nobelmiddagen går av stapeln är väl inte jag den första som sitter bänkad direkt, men oundvikligt då är ju att min loco sambo Andreas älskar att titta på nobelmiddagen av någon konstig anledning jag inte direkt kan förstå. Han missar det inte gärna, och förra året hade han APT-möte på samma kväll och var rejält pissed off för att han missade det. Så i år tänkte han ta igen det med wedi kraft.

Det börjar bra med tacokväll. Högvaktsslipsen är på och colaglaset fyllt.

 

 

 

Här börjar det bli lite jobbigt?




Totalkrasch i sängen/soffan! (Nej, tryck mig inte på magen för då kräks jag!) ^^




Men en liten pepparkaka me lingonglögg går'la ner, eller hur Berra?




Lita inte på den här snubben! ...What am I marrying into?

Kommentarer
Postat av: A-T

Asså, jag förstår din sambo. Det är något speciellt med Nobeldagen och särskild Nobelmiddagen! Hade jag inte varit tvungen att jobba hade jag gjort likadant! ;-) När jag bodde hemma hade jag och mamma nobelmiddag samtidigt som på tvn varje år. (3 rätter, fint ska det ju va!) Jag har även åkt hem för att ha Nobelmiddag på Storängsvägen med mamma, hahaha... Det är bara att kasta sig in i galenskapen Linda! Luciakram!

2010-12-12 @ 20:52:22
Postat av: Linda

Haha, ja man kanske får ta i lite nästa år eller nåt, trerätters istället för tacos, och galaklänning. ;) Kram!

2010-12-12 @ 22:03:51
URL: http://yvlima.blogg.se/
Postat av: Milla

Tack för ditt fina och långa svar! :-) Det är skönt att höra/läsa vad du skriver. Som sagt så tänker jag inte så mycket på det, utan det kommer bara vissa stunder.



Vi trivs bra i huset. Det finns mycket att göra, men det får ta den tiden det tar. Ingen idé att stressa, vi har hela livet på oss att göra det till vårt eget.



Hoppas att allt är bra med er däruppe i snöyran!



Kram kram

2010-12-13 @ 19:21:49
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0