Phasion

Jag inser att jag borde ha en modeblogg där jag visar upp mina snygga kreationer och mina dyra handväskor. Not! Dock tänkte jag lägga upp lite mer pics på alla fina klänningar jag har. Dagen till ära: 2½ år gammal klänning från Gina Tricot som jag hittade längst inne i garderoben och tänkt slänga eller skänka till bättre behövande, men så tog jag fram den efter att inte använt den på ett par år och nu måste jag säga att jag gillar den.

Idag är det för övrigt Arbetsförmedlingen som gäller. Rapportering av månadens sökta jobb och så ska jag fråga dem varför de inte sagt att jag kan söka Alfa-kassa (som jag antar att jag ska ha rätt till, men som de sa att jag inte hade). Upptäckte dessutom en massa stavfel i min handlingsplan som jag och min arbetsförmedlare gjorde förra månaden, känns bra och lagom seriöst sådär när man ska skicka in till myndigheter och sånt.

Sen ska jag inåt stan en liten kort sväng och bara insupa fredagsatmosfären innan jag beger mig till Huddinge för att möta Han med stort H.

Det spelar ingen roll vad någon annan säger, tycker och tänker. Jag älskar dig, Andreas Bernardo. I min värld är du helt ouppnåelig och bäst. Och det är inget fel med att vara estet och drömmare. Du kan så enormt mycket som ingen annan jag känner kan, du känner så mycket som ingen annan. Du är som jag inte helt klar och perfekt, men du är så nära man kan komma perfektion. <3

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, det var lite småkyligt. Men som tur var (för mig iaf) så stod Alex för mig så att han tog det mesta :-) Jag fick bara lite i ansiktet.



Hoppas att allt är bra med dig!



Kram kram

2010-08-27 @ 16:40:25
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Papeir Monsiour

Awwwwwwwwwwwwwwwrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! <3<3<3

2010-08-27 @ 19:06:37
Postat av: Pantern som satte sig bredvid och tog hand om

Du är bäst, ett stort föredöme och finns där ALLTID!! Att ha dig i sitt liv är en stor gåva att vara rädd om. Det finns ingen som dig och när livet stormar som hårdast skänker du enormt mycket styrka. Du är en ängel finaste, eller hur? :)I helgen insåg jag att vi är 15 år yngre på något sätt och kärare än någonsin. Tack min allra vackraste själsfrände, må nya kapitel i "Our adventure book" skrivas snart...<3

2010-08-29 @ 18:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0