Pandemonium!

 

På förmiddagen ramlade det ner ett paket från CDON hos Antoine när han var och tränade. Lite nyfiken på vad det var, om det var en ny DVD-film eller någonting sådant. Det visade sig sedan vara till mig, i form av Pet Shop Boys live-DVD/CD "Pandemonium", som jag suktat efter ett tag nu. Stor kram på dig Antoine! <3

Det som är mest roligt, förutom att jag älskar Pet Shop Boys och har lyssnat på dem sen de släppte sin singel "It's a Sin" 1987, är att jag och Niklas, samt att hans föräldrar, var och såg konserten på Cirkus förra året. Så jag har sett showen live och den var grym.

Jag hoppas att Pet Shop Boys ger sig ut på turné i framtiden igen, för då kommer jag att stå längst fram. Word!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Schysst! Är den lika vass i DVD-form som live på Cirkus? :)

2010-08-08 @ 14:33:10
URL: http://outerheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0