I could easily break you apart...

Idag är jag sugen på att spela in vocals på min låt. Blev hemskt taggad när Antoine blev klar med sin igår; en låt som jag för övrigt tycker är väldigt mörk och bra (självklart, den handlar ju om mig, haha). Hans musik kan ni förresten lyssna på här. Sen får jag väl gaska upp mig och hitta på en melodi till nya dBN-låten också. Känns ju som att det är dags att göra någonting med den också.


"I could easily break you apart

But instead I press you closer to me

A sweet intoxication from fragile honeylips

Light and shadows dances upon a shivering female landscape

 

Yeah, I could easily rip your soul apart

Bleed your sins for me and I lick your wounds

Dethrone your God and surrender yourself to me

The dark divine will feed on a crucified fairy tonight"

 

-Andreas Antonsson


Kommentarer
Postat av: Lord Worm

ny version av serenaden "Linda Mari" med mer eftertryck uppladdad...;) låter även bra med din låt nu när du lagt på röster! go Bijou Blanc!

2010-08-24 @ 14:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0