Tripp till estada

Igår var jag och Antoine inne i stan på mellandagsrean och kollade lite. Medan Antoine gick och klippte sig så vandrade jag omkring på stan för att se om det var något jag kunde köpa på Mango för presentkortet jag fick av Antoine i födelsedagspresent, men ska jag vara ärlig så kom jag knappt in i butiken så mycket folk som det var. Dessutom tänker jag nog vänta ett tag till de får in sin nya kollektion. H&M var väl också rätt smockfullt. Där hade jag också presentkort, men jag hittar verkligen ingenting just nu verkar det som. Och de saker som jag verkligen hittar finns inte kvar i min storlek. Antar att folk med storlek 34/36 delar min goda smak? ;)

Ikväll blir det iaf att avnjuta en god Chapchae.


Såhär lyckat blev det förra ggn, hoppas på samma lycka även denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0