Klädval

Svårt att bestämma vad jag ska ta på mig inför kvällen, men å andra sidan så är det ju så kallt, så jag får ta och tänka till om jag ska riskera att frysa för att vara tipptopp eller så är det på med gallonbyxorna som gäller, haha. Nävars... Supercoona går inte utanför dörren utan att vara tipptopp, so I have no choice.

Kjol eller inte kjol? ...Just det, jag äger knappt nåt annat än kjol, så inget att välja på där heller.
Högklackat eller inte högklackat? ...T.o.m. mina vinterkängor är högklackade, do I need to say more? :S

Jag tror jag spenderade alltför många år att inte bry mig om hur jag klädde mig, så jag har gjort en klädrevolution de senaste två åren. But oh, what to wear... När blev jag så ytlig? ;)



(Foto: Drrling Lea)

Kommentarer
Postat av: Larne

Hahahahahahahaha

2009-12-31 @ 00:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0